Skitväder

Höst i all ära, men när de regnar så här är det inte så kul. Blir liksom inte lika trevligt att gå ut på långpromenader då. Förhoppningsvis lättar det under dagen. Jag som hade tänkt besöka en fin hundrastgård där de har satt upp en massa agilityhinder, men regnet satte stopp för det. Hundarna brukar inte vara så förtjusta i att vara ute i sånt här väder. I alla fall inte Amy och Wynee. Dia verkar inte ha problem med det. Så istället är vi inne nu och busar. Hoppas att det lättar lite när vi ska ta promenaden innan jag ska iväg till jobbet.
 
 

Kommentarer
Postat av: nicole

Insåg att det var ett tag sedan jag var inne här... Har ni en till hund nu eller är det en kompis? :)
Så härligt att se alla fina blider på Amy och Dia - dom är så satans fina.

Svar: förlåt för sent svar! ja vi har tagit över en aussietik från en kennel som jag kommer att köra främst agility med :)
Amy och Dia

2014-10-17 @ 11:18:10
URL: http://huskyeldar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0