Aktiv helg

Den här helgen har varit extra aktiv, vilket har varit jättekul. Vi har varit mycket i skogen, samt på födelsedagsfika hos min syster vars sambo fyllde år. Vi har fått besök av Elin, hennes barn och sheltien Flash igår. Och idag har sambons systers man varit här med deras barn. 
 
Förutom alla besök så har jag tränat mycket agility med Wynee. Fortfarande på tomten, där jag håller på att bygga upp en enklare bana. Hon är verkligen duktig och lättlärd så det känns jättekul! Har inte fått till att fota det än, men det kommer. Jag har även kört drag med Amy i helgen och hon har varit väldigt taggad och duktig. Kul!
 
Här kommer en massa bilder från vackra skogen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0