Tjuvstartsskinka

Igår kväll tjuvstartade jag och sambon genom att göra en julskinka. Vi såg dem på ica och kunde inte låta bli! Hundarna flockades i köket och tyckte att det luktade väldigt gott! Och det är det ju också... Jag längtar så mycket efter vintern och julen nu känner jag. Det här är ju bara skittrist, regnigt och lerigt. Värst är leran. Nu har jag ställt en bunke med vatten i tvättstugan så att jag kan tvätta av hundarna innan vi går in i huset, för annars blir det svart över hela golvet... I alla fall lite kallare väder så att marken fryser till lite, det vore inte fel! Man får trösta sig med skinka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Det här är så roligt! Mina föräldrar gjorde nämligen också en tjuvstartskinka i helgen XD

Svar: hehe, ja svårt att hålla sig :p
Amy och Dia

2014-11-04 @ 16:39:43
URL: http://huskyeldar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0