När huvudet är så fullt att det blir tomt...

Just nu känns det som om mitt huvud är för litet för alla tankar och idéer. Jag tänker så mycket, vill så mycket, så tillslut leder det bara till passivitet. För jag vet inte var jag ska börja liksom. 
 
Jag ska anmäla mig till en ny hundklubb hade jag tänkt, men har inte lyckats bestämma mig för vilken som verkar bäst. Är ju sugen på brukshundklubben, men samtidigt finns det andra klubbar som har intressanta kurser som UBK tyvärr inte har. Man kan ju i och för sig bli medlem på UBK men ändå gå kurser på andra ställen. Jag har tidigare varit medlem i SHK Uppland, men tyckte inte jag fick ut så väldigt mycket, och gillade inte deras träningsplan. Så då blir det att jag avvaktar och så drar det ut på tiden. Man kanske bara skulle fatta ett beslut och stå fast vid det nån gång...
 
Det andra som tar upp mycket av mina tankar är att jag vill få till gården så att jag kan ordna min agilitybana, samt att jag drömmer om att ordna någon form av inomhusträningslokal i ladan. Problemet är ju att min älskade sambo ska ha en massa bilar och traktorer som ska få plats. Måste gå ut och titta hur det ser ut, om det finns någon plats kvar till stackars mig och mina intressen. 
 
Förutom det drivs jag hela tiden av ett sug att få till mer i huset, måla klart det som ska målas, inreda bättre. Jag vill också måla klart alla tavlor jag har påbörjat och vara mer kreativ, hur man nu ska hinna med allting. 
 
Jag inser ju att man måste ta en sak i taget. Ett litet steg mot olika delmål, annars blir man knäpp liksom. Så ikväll tecknar jag lite. Check.
 
 

Kommentarer
Postat av: Terése

Blir också sådär, vart skall en börja liksom? :P Och när en har hus så tar det ju aldrig slut heller.

... och du är grym på att teckna! Vill se mer! ;D

Svar: Nej precis, det är ju alltid nya saker man måste ta tag i! Och tack :) om du vill se mer så har jag och min syster en annan blogg, så gå in på geminaarts.blogg.se :)
Amy och Dia

2014-11-14 @ 19:30:45
URL: http://bouvierbaby.se
Postat av: Terése

Men ååå! Det skulle du tipsat om tidigare. Massa snygga grejer. Ni är ju grymma ;D

Svar: tack så mycket! :)
Amy och Dia

2014-11-14 @ 21:40:57
URL: http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0