Vill ju börja leva snart...

Imorgon kommer Elin hit och ska börja spackla för att sedan kunna tapetsera uppe och i barnens rum. Så idag måste jag städa i rummen (det är en massa grejer där, alla målarsaker och annat) och sedan dammsuga och måla golvet en sväng. Jag måste erkänna det, - jag är sjukt otaggad. Kollade igenom bloggen lite och insåg att vi har jobbat i princip hela tiden med huset sedan 10 januari. Och innan dess fixade vi ju i huset vi skulle sälja, vilket vi började med i oktober. Så sedan i oktober har vi arbetat med den här flytten. Jag känner mig trött. 
 
Det som är skönt är att det inte är så mycket kvar nu. Det är badrummen och barnens rum som är det mesta jobbet. Man vill ju börja leva snart. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Usch vad jobbigt.. det är så tungt att renovera. Håller tummarna att ni blir klar med det sista snabbt!

Svar: tack, ja vi kämpar på för fullt :)
Amy och Dia

2014-03-25 @ 12:30:41
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0