Tidig morgon och ont i nacken

Nu känner jag av att jag har målat innertak igår. Nacken värker. Men det kan jag stå ut med, för det är så skönt att taket är klart och att vi kan börja tapetsera. Idag kommer Mikaels systers man hit. Han är rörmokare så han ska hjälpa oss med lite saker inom området. Bland annat stänga av vattnet till badrummet på övervåningen så att vi kan börja renovera där. Nu händer det grejer!
 
Är uppe tidigt för har svårt att sova. Sambon och Amy sover, men Dia ligger och tittar på mig. Hon är nog vaken för att jag släppte in Karna nyss. Hon älskar kattstackaren. Karna har börjat vänja sig mer vid Dia nu när vi alla får trängas i lillstugan ett litet tag. Men hon vill inte gärna gosa med Dia. Än. Karna har fått ett eget rum till och med, uppe på loftet. Det är bra för henne eftersom hundarna inte kan klättra uppför stegen. Så hon kan gå upp dit om hon vill vara ifred. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Gullungarna!!!! :D

2014-03-08 @ 18:14:06
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0