Lunch på stan och lite träning

Igår åkte jag in till stan och träffade Elin och Sara. Vi var ensamma i rastgården och passade på att träna lite med hundarna. Men efter ett tag var vi inte ensamma längre då det kom in allt fler hundar. Då fick jag träna Amy och Dia på att sitta och vänta vid sidan av medan de andra hundarna kom in. De var faktiskt riktigt duktiga på det. Men vi gick vi därifrån och tog en promenad i stället. Jag var överraskad i hundgården att Amy kom så fort när jag ropade. Men tror faktiskt att hon tyckte det var lite mycket med alla hundar hon med.
 
Efter promenaden blev det lunch, kul att Sara är med på våra träffar nu för tiden :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0