Tankar om det nya året

Nu har det ju blivit nytt år. Och jag har höga förväntningar, faktiskt. 2013 var inte mitt bästa år av flera anledningar. Därför har jag verkligen lovat mig själv att göra allt jag kan för att 2014 ska bli ett mycket bättre år! 
 
Jag hoppas verkligen att snön kommer, för jag har ju sett fram emot en hel vinter med en massa drag med min kicksprak. Annars blir det ju till att fortsätta träna med cykeln. 
 
Jag vill också komma iväg på en fjällsemester, så vi ska försöka få tid och råd med det. i sommar har vi pratat om att fjällvandra, vilket jag länge har sett fram emot att få göra.
 
Jag har också planerat att gå en vardagslydnadskurs med Dia nu, eftersom det inte blev av när hon var mindre på grund av hennes skygghet. Jag vill också gå spårkurs med Dia, och även med Amy. 
 
Angående Amy hoppas jag att hon kan finna glädje i draget och bli en mer tillfredställd hund. 
 
Vi har även planer på en liten valp, men det beror lite på situationen. 
 
I övrigt ska jag ta vara på de goda stunderna, se till att träffa de personer som betyder mycket för mig. Jag ska se till att ordna ett hem där jag trivs. Längtar så efter den där känslan när man stiger in genom dörren och känner lycka över att få vara hemma. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Olsén

Gud va fina hundar du har! :)

Svar: tack så mycket! :)
Amy och Dia

2014-01-03 @ 06:51:44
URL: http://sabinaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0