Systerträff och godissök i snön

Idag har jag gjort lite ärenden inne i stan, tråkigt men nödvändigt. Men först åkte jag till hundrastgården där vi brukar vara. Idag fick Dia och Amy leka med två främmande hundar, en blandras labrador/boxer/border collie/grand danois, och en lagotto. Fina hundar, och de hade mycket kul ihop. Vi har också gått en promenad i Norby, där syrran jobbar.
 
Amy fortsätter att vara samarbetsvillig, vilket är kul! Länge höll vi på med söklekar i snön. Jag gömde lite ostbitar som hundarna fick leta efter. De går verkligen in för det och ger inte upp förrän de har hittat godbiten. 
 
Jag och Sara tog en fika på waynes vid resecentrum, väldigt mysigt fik, lugnt och skönt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0