Pengar...

Den närmaste tiden blir det till att leva lite snålt eftersom vi kommer att ha dubbla lån. Känns lite surt då det är så mycket till hundarna som jag vill köpa hela tiden.
 
Bland annat behöver Dia en ny sele. Jag har inte längre användning för antidragselen eftersom hon inte har samma flyktbeteende längre. Så nu använder jag den som en vanlig sele och fäster kopplet på ryggen. Men tycker inte att den fungerar så bra som "vanlig" sele.
 
Jag vill också så otroligt gärna ha ett nytt objektiv till kameran! Mitt nyvarande objektiv klarar inte riktigt av att ta såna kort som jag vill ta. Men får ta det senare, när vi sålt vårt hus. 
 
Nu är det morgon och småtjejerna ligger och slappar i soffan bredvid mig. Det är så skönt att Dia har blivit lugnare på mornarna, plus att hon ör rumsren nu så man behöver inte springa ut med henne det första man gör. Man får tillfälle att sitta och dricka te i lugn och ro en stund :)
 
'
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

så söta =)

2014-01-08 @ 10:39:06
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0