Nu är det inte långt kvar...

...innan vi får tillträde till vår nya gård! Den 10 januari får vi nycklarna i handen. Det är med blandade känslor. Ser verkligen fram emot att få sätta igång med flytten, samtidigt som det är en inre stress att vi fortfarande inte fått vårt hus sålt. Men sambon har pratat med mäklaren och han är inte alls orolig för att vi inte ska få det sålt. Vi har haft otur, och sedan kom julen och nyår. Vi får ta nya tag nu. Och som min älskade mamma säger till mig: det ordnar sig. På något sätt ordnar det sig. 
 
Så jag försöker fokusera på det positiva. Glädjen att få påbörja vårt nya liv på en gård. Det finns ju också en fördel med en snöfattig vinter om man ska hålla på och flytta. 
 
Våra planer inspirerar mig. Vi ska i alla fall skaffa höns! Och sedan blir det förmodligen fler hundar. Det är det som är det roligaste med att flytta till gård. Möjligheterna är så många. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0