När vi sålt vårt hus...

...ska jag köpa mitt nya objektiv till kameran! Vi har några köpare på gång så nu håller vi bara tummarna. Vi får svar på måndag. 
 
Idag ska jag äta lunch med min mamma, ska bli mysigt. Det var längesedan jag träffade henne. Innan dess ska jag ta en sväng med hundarna. Vi åker nog in till Uppsala och går lite. Bra träning för Dia. 
 
När sambon har slutat jobbet ska vi köra ett litet lass till gården. Vi ska börja inreda det lilla huset, där vi kan bo medan vi renoverar. Kanske sover vi där också, ska bli spännande! 
 
Som sagt... när vi har sålt huset ska jag fira med att köpa saker som jag länge velat ha. Bland annat lite fler hundprylar. Framför allt en ny klövjeväska till Amy och ett hundförarbälte. 
 
 
Vi får se om jag köper via nätet eller butik. I Uppsala brukar jag handla på brukshundcenter, men de har inte så stort utbud på dessa saker. Annars tittar jag mycket på djurmaxi.se, hundensbutik.se eller petsintown.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0