Lika glad som alltid!

Trots att Dia har ont i klon så är hon lika glad som alltid, vilket är kul att se. Idag har Sara varit här och vi gick en promenad i skogen. Släppte Dia en kort stund så att hon skulle få springa lite, och det gjorde hon verkligen. Så pass mycket att jag känner att jag borde hålla henne koppplad så att klon får chansen att läka. Men som sagt, väldigt kul att se henne så glad. Går ingen nöd på henne! Amy verkar också piggare, så det har känts mycket bättre idag!
 
Dia lyckades dessutom få av sig strumpan med påsen på, som vi lindat runt hennes fot, så då fick vi gå hem på en gång. Jag försökte få på henne skon som vi köpte, men hon har fortfarande för ont så vi kör på strumpa ett tag till...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: spetsflickan

sjukt fina hundar! Blev ledsen när jag läste det om klon dock. :(

Svar: ja det var verkligen oturligt, men hon kommer ju att bli bra :)
Amy och Dia

2014-01-27 @ 20:06:23
URL: http://spetsflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0