Längtan efter djur!

Sedan jag var barn har jag älskat djur. Det är något särskilt med dem helt enkelt. De ger så mycket kärlek, och framför allt så fyller de mig med värme och glädje. Jag inser ju att jag någonstans alltid har drömt om att få bo på en gård med en massa djur. Och nu håller den drömmen på att slå in.
 
Vi har sagt att vi ska skaffa höns i alla fall, till att börja med. Och i framtiden någon gång blir det en till vlciak! Vi har även pratat om att skaffa råttor. Både jag och sambon ör stormförtjusta i de djuren och vi har båda varit råttägare innan vi träffades. Vi hade även två hanråttor som vi tog bort för ca ett och ett halvt år sedan. De blev sjuka på grund av ålderdom. Det gäller bara att ha säkra burar eftersom vi har tre rovdjur hemma. 
 
Älskade Melissa som numera bor hos min tvillingsyster
 
Hanråttan Gibbs som numera bor i råtthimlen
 
Gibbs
 
 Bild på Karna från förra sommaren
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0