Innan vi ska iväg...

Idag ska jag och vovvarna åka till nya gården. Min kompis Elin ska komma dit med lilla Frida och Flash. Ska bli kul att visa dem gården, och så kan hundarna få leka lite på gården. Vi måste så snabbt som möjligt laga staketet runt tomten så att Amy också kan få springa fritt. 
 
Nu tar vi det lite lugnt hemma innan vi ska iväg. Dia har verkligen börjat lugna ner sig på mornarna, men nu ligger hon och tuggar på en leksak. Morgonpromenaderna däremot är väldigt livliga. Hon har en tendens att bli väldigt busig på första promenaden och ska leka både med mig och med Amy. Jag tränar mycket på att hon får busa och leka med mig, men hon får inte bitas hårt. Då slutar leken genast. Hon har blivit mycket bättre på det. Numera tar hon det ganska försiktigt. 
 
Mina fina tjejer
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Sjukt söt bild

Svar: tack! visst är de söta :)
Amy och Dia

2014-01-16 @ 11:10:41
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0