Hur tänker de?

Idag var vi till banken och skrev på lånet, och imorgon får vi tillträde till gården! Finns bara ett frågetecken nu, och det är hur säljarna tänker när de inte har städat eller röjt på fastigheten?? Jag var ut dit för en stund sedan och det är fortfarande fullt med skrot på tomten och ladorna är fulla med halm och djurspillning. Hur det ser ut inne i bostadshuset vet vi ju inte eftersom vi inte kommer in där, men det känns inte som om någon har varit där och städat. Allt detta står tydligt i kontraktet att det ska vara gjort på tillträdesdagen. Mikael ska ringa mäklaren senare idag så får vi se vad han säger. Men annars ska vi ju få ersättning för allt detta!
 
Annars har dagen varit bra! Hundarna är trötta, de har fått mycket motion idag! Först tog vi en sväng efter frukosten. Eftersom vi sedan var så tidiga till banken och hundarna var med så tog vi en halvtimmes promenad inne i Knivsta. Gick och tittade på stora dyra villor. Efter bankbesöket åkte jag in till stan eftersom jag skulle träffa Elin. Även där var jag tidig, så gick nästan en timme runt i parken i gränby. När Elin kom hade hon ju Flash med sig, så de fick springa och leka lite i hundrastgården. Det blev också en liten sväng när vi var vid gården och kikade. Så förstår att de tycker det är skönt att slappa i soffan nu! Och jag sitter med en kopp te. 
 
Ska bli så spännande att få tillträde imorgon! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0