Dia fattar inte...

...att hon måste ha strumpan på sig. Så fort jag har satt på den så börjar hon projektet att få av den. Nu har jag fått tejpa fast den så att hon inte så lätt ska få av den. Skon kan jag inte använda än eftersom hon har för ont än så länge. Så när vi ska ut får hon ha en bajspåse på tassen. Funderar på att skaffa såna här gummisockar. Men hoppas ju på att hon ska kunna ha skon snart. 
 
Idag måste jag ut till gården eftersom anticimex ska komma dit och ta prover. Det har tydligen med försäkringen att göra. Men jag får i alla fall sällskap av Sara :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: senapshund

... Skon var ju väldigt söt, det hjälper inte alls eller? ;)

Svar: jo då den hjälper, det har bara varit svårt att sätta på den eftersom hon har haft så ont...
Amy och Dia

2014-01-28 @ 12:59:40
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0