De små detaljerna som gör ett hem

Nu har vi ju påbörjat målningen i nya huset för fullt. Det är fortfarande roligt, vilket jag njuter av. Tänker nämligen att man lär bli less förr eller senare. Men det är ju fortfarande grovjobbet som görs. Det jag längtar mest efter är att få inreda. Det där sista som gör att det blir ett trivsamt hem. Vi kommer att köpa mycket nytt, just för att få en helt ny känsla. 
 
När jag har varit hos syster har jag blivit ännu mer sugen på att själv få inreda i mitt hem. Att hitta de där små detaljerna som gör det personligt. Måste börja fota nu också, skulle ju vara kul att ha kvar bilder att kunna jämföra med när allting är klart. 
 
För vinälskaren!
För whiskyälskaren!
En av mina barndomsfavoriter...
Dia är otroligt envis, vi tränar hela tiden på att hon inte ska upp med tassarna på bänkarna, se hur bra det går...
 väldigt bra...
 Amy håller sig på golvet...
 Dias nya strumpa, undra hur många hon gör av med i timmen... Måste försöka få på den där skon...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kennel koommer Dia ifrån?

Svar: Hon kommer från kennel vom hause norky i Ungern.
Amy och Dia

2014-01-30 @ 23:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0