Lite kaos på 35 kvadrat...

Nu är det exakt en vecka kvar tills vi ska vara ute från huset i långhundra och permanent flyttar till gården. I princip har vi ju bott här ett tag nu, på 35 kvadrat. Blir lite kaos, men det fungerar eftersom det är så kort tid. Nästa vecka börjar det roliga; åka och handla golv, kakel och klinker och allt sånt där. Ska bli så himla kul att komma i ordning!
 
Hundarna är tappra. Just nu har jag varken tid att jobba med hundarna, uppdatera bloggen så ofta eller överhuvudtaget göra det jag själv vill. Nu är det bara jobb. Men som sagt, nästa måndag är det över och vårt nya liv kan börja. Bland det första vi ska göra är också att skaffa en bra hundgård till vovvarna.
 
Vi ska fira det med en härlig långpromenad, riktigt lång. Jag brukar ju ta en timmes promenad varje dag med hundarna, men det var ett tag sedan vi hade tid att vara ute i skogen i flera timmar, och jag saknar det så himla mycket. Snart så!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är så spännande nu när det närmar sig, det ska bli så himla kul att få följa er!

2014-02-24 @ 09:20:46
URL: http://senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0