Känns som om det händer saker...

...med Dia. Hon känns helt plötsligt äldre. Jag trycker att hon har förändrats både till utseende och beteende den senaste tiden. Det är en positiv känsla jag har. 
 
Igår åkte vi upp till flygklubben igen, för att köra hem flygplanet till sambons pappa så att han kan hjälpa till att försöka laga det som är trasigt. Vi hade en helt fantastisk kväll igår, varmt och soligt, och vi satt utanför husvagnen med en öl medan hundarna roade sig i höggräset. Jag hade lite godis som jag slängde ut till dem att leta efter. Det var de väldigt engagerade i, till och med Dia. Det känns som om hon har blivit lite mer mottaglig för godis, vilket är kul. Är ju så mycket lättare att belöna henne då. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0