Art and passion...

Jag har flera passioner här i livet, och förutom hundar är en av dem att teckna, måla, skapa. Jag och min tvillingsyster har sedan vi var små tecknat en massa, gjort böcker filmer och spel. Det roliga är att man kan kombinera denna passion med intresset för hundar.
 
Just nu håller jag på med en teckning på Alaskan malamute, en av de vackraste hundraserna. Har tänkt göra en teckning för alla mina favoritraser, och har länge även tänkt göra porträtt på Amy och Dia, men måste ta ett bra foto först, tror inte de kan sitta modeller särskilt länge :p
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: j.

Men gu så himla fin! Vad duktig du är! Jag tycker också om att skapa, pysslar å målar i perioder, kan dock tyvärr inte måla djur och människor så de blir mest naturbilder... Tråkigt att höra att Amy har ont i ryggen :( Får hon smärtstillande för de?

Svar: tack så mycket! :) Amy har inte ont för tillfället, förut fick hon smärtstillande. Vi hoppas på att hon kan få vara bra nu!
Amy och Dia

2013-11-28 @ 10:16:18
URL: http://spetsliv.blogspot.com
Postat av: ulrika

Sjuuuuukt fint ritat! o: Självlärd? :)
Du verkar ha riktigt härliga hundar!

2013-11-28 @ 22:57:52
URL: http://blogg.improveme.se/lovisaulrika/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0