Fredag i Hammarskogen

I dag har jag och Dia en fredag i Hammarskogen, hos min mamma och hennes sambo. Det är första gången som Dia är ifrån Amy. Amy har stannat kvar hemma med min sambo och hans barn. Hon är naturligtvis extra nervös nu, även om det har gått mycket bra med tanke på omständigheterna. Jag använde bilen som en trygghet för henne också :)
 
Amy är en stor trygghet för henne, så det är klart att hon blir nervös när hon helt plötsligt är ensam. Men det är ju viktigt också att hon får träna på att vara själv, hon kan ju inte vara beroende av Amy resten av livet. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ghugge

Jättefin Hund och fina bilder!
Är rasen svårdresserad?
Vi har haft engelska settrar hela livet ända tills nu
då vi bara har småvovvarna!
Ha det..i sommarvärmen-skugga bäst för hundarna..



2013-07-13 @ 17:50:22
URL: http://ghugg.se
Postat av: Sandra

Tack! Du har också en väldigt fin hund! Kan tänka mig att folk trott att du har en varg? ;)

2013-07-13 @ 18:13:05
URL: http://SandraochSvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0