Vilken tråkdag...

Skitväder! Vi hade egentligen tänkt ta en sväng i skogen och grilla korv med sambons barn, men det är ju ihållande regn, så vi får ta det en annan dag. Istället tog sambon bilen och passade på att åka och byta olja. Kul värre :p 
 
Jag sitter och försöker skriva lite på boken medan hundarna vilar. De verkar fortfarande vara trötta efter allt julstök. Jag bläddrar också i två julklappar jag fick. Av min syster fick jag en fotobok, jätteroligt! Av min pappa fick jag en tjock och härlig bok om hundar. Av pappa fick jag även ett bidrag till ett nytt objektiv till kameran, så nu blir det till att leta efter något bra!
 
Får ta det lugnt en stund och sedan klä på mig för att ta en sväng med hundarna, och trotsa vädret. De hade förresten besök av grannens hanhund nyss, som stod utanför vårt hus och tittade. Han måste ha känt av att Amy löper. Vi såg inte till grannen någonstans, och hunden, som heter Bamse. började springa ut på vägen. Sambon tog bilen och åkte till grannen för att se till så att han kom hem tryggt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Fina flickor;-)
Ja nog regnar det alltid men hu om det varit snö, som det är nu slipper man ju i alla fall skotta;-)
Ha en skön helg

Postat av: Monica o Jacob

Ja det var lite småsurt men det kommer nog snö ska du se;-)

Postat av: Anita

Så fina bilder, kram :D

2013-12-27 @ 22:00:56
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0