Tråkväder och ont i knät

Usch vilket hemskt väder det är! Hade planerat att åka in till Knivsta och gå en långpromenad med doggarna, men måste erkänna att det inte alls lockar. Har dessutom rätt mycket att göra med jobbet, men känner mig samtidigt lite rastlös.
 
Dåligt väder brukar egentligen inte få mig att vilja stanna inne, för det brukar vara skönt när man väl kommer ut, men idag har jag dessutom ont i knät! Fick det igår kväll efter att vi gått en promenad i eljusspåret. Är lite bättre idag än igår, men har fortfarande ont. Värdelös dag!
 
Däremot ska jag träffa min syster efter hennes jobb och planera saker som har med företaget att göra, och det ska bli kul! Alltid lika glad när jag ska träffa henne. 
 
Dia verkar rastlös. Hon går och tittar ut genom fönstret hela tiden, så jag tolkar det som att hon vill ut :p Hon och Karna har befunnit sig vid fönstret länge, kanske tänker de också vilket skitväder det ska vara...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0