Stadsbesök

Idag har vi haft en dag i stan, jag och syster. Jag var tvungen att åka och lämna igen en mobiltelefon eftersom den jag använder inte går att ladda. Den jag använder har jag lånat av sambon då min riktiga mobil är inne på service eftersom den inte går att ladda... Ironiskt! Jag fick i alla fall tillbaka pengarna, så då gick jag och köpte en billig samsung galaxy att ha tills vidare. Så less på telefoner som krånglar!!
 
Först gick vi en promenad i parken, och sedan blev det lunch på barista, som vanligt. Efter att ha vistats ett tag på gränby centrum tog vi bilen ner till centrum och gick med hundarna på stan. Kändes som om Dia var redo att ta det steget, det var jättebra träning för henne! Och vad bra det gick. Hon var ju spänd och såg sig om hela tiden, men det går inte att jämföra med hur hon var förut. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Härliga och mysiga bilder :)

Svar: tack så mycket! :)
Amy och Dia

2013-12-29 @ 20:47:57
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0