Polaren Flash är kärlekskrank

Idag har jag och hundarna hälsat på Elin och Flash. Hennes barn var också hemma, så det var full rulle. Hunden Flash var som tokig i Dia, och sprang efter henne hela tiden. Imorse hittade jag några droppar blod på badrumsgolvet. Kan det vara så att hon löper?? Flash brukar vara på Dia, men inte alls som idag, han var helt tokig och juckade mot hennes ben så att man fick säga åt honom. Dia försökte nog köra med om jag ignorerar honom tröttnar han nog snart. Men han tröttnade aldrig. Dia verkar dock gilla honom lite i alla fall, för hon gick runt och slickade lite på honom i ansiktet. Dia har ju aldrig löpt förut så vitt vi vet, så i så fall skulle det vara första gången. Vi får väl avvakta och se...
 
Jag är väldigt glad över att jag har två så himla lugna och snälla hundar. Jag är helt trygg med dem runt barn, framför allt Amy. Dia är så pass ung att hon inte har så jättemycket erfarenhet av barn, men man ser att hon tycker de är spännande. Hon gick och slickade lilla frida på huvudet hela tiden :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0