Året som gått

 
 
 
Melissa blev ett år. Saknar den katten! Hon bor numera hos min syster eftersom vår andra katt inte accepterade henne riktigt. Hon har det mycket bättre hos min syster vilket gör mig glad!

 
Amy hämtade vi hem i november, så vintern 2013 var hon ny hos oss. En massa härlig snö och vinterpromenader minns jag från den tiden!
 
Jag och Sara tar fram en massa nya linnen i vårt företag, minns det som ett inspirerande år!
 
 
 
I april åkte jag och sambon på en härlig resa till Nerja i Spanien, minns framför allt vår långa vandring i bergen som blev lite längre än vi tänkt då det visade sig att vi hade gått fel!
 
 
I maj kom lilla Dia hem till oss! Tjejen som tagit oss med storm!
 
 
 
 
Sommaren minns jag som bra! Många härliga soldagar vid kusten och vid husvagnen.
 
 
I oktober köpte vi vår nya gård, som vi flyttar till i januari!
 
 
Hösten har gått otroligt fort, och har präglats av en massa härliga skogspromenader! Men också en stark längtan efter snö! Framför allt har hösten varit en lång väntan på att få flytta och börja vårt nya liv. Jag har haft lite svårt att leva i nuet. Det är när jag är i skogen med hundarna som jag gör det. 
 
Året har bestått av både positiva och negativa händelser, men nu ser vi fram emot ett spännande och ännu bättre 2014!
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0