Tidig morgon i Storvik

Igår hade Dia hur mycket energi som helst, så vi åkte till hundklubben i Alsike där de fick springa av sig. Hade tyvärr inte kameran med mig, men det var kul att se hur roligt de hade. Jag körde lite inkallningsträning och det gick jättebra. Hade lite tankar om att hundarna kunde bli för upptagna med varandra för att inte lyssna på mig, men båda två kom som ett skott när jag ropade, till och med Amy :) Nu när vi kom hem lade sig båda och sov gott. 
 
Sedan åkte vi med sambons barn till husvagnen. Nu är klockan 7 och sambons dotter ska följa med upp i flygplanet. Jag och sambons son ska också få oss en tur. 
 
Jag håller på att klippa ihop en liten film från våra fisketurer, och kan också visa lite fler bilder som vi tog. De bilderna på mig och Dia har sambons dotter tagit, och de är ju jättefina!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0