Fredagskväll med tvillingsystern!

I fredags var min tvillingsyster här på besök, och det vara bara hon, jag och hundarna. Sambon var uppe vid flygklubben. Min syster har ju träffat Amy många gånger, men Dia har hon bara träffat några gånger tidigare. Det roliga är att från första stunden som Dia träffade min syster så har hon inte varit det minsta rädd för henne. Dia som i vanliga fall blir väldigt nervös av främlingar sprang runt hemma hos min syster lika glatt och ivrigt som Amy gjorde. Vid den tiden var Dia mer rädd för min sambo, som tillhör familjen, än för min syster. Och nu verkar Dia tycka väldigt mycket om henne, busar och slickar på henne, och springer efter och vill leka. Hon har träffat Mikaels familj mer än min syster, men är inte alls lika avslappnad med dem. Så det måste ha med vårt tvillingskap att göra, tänker jag. Ganska häftigt faktiskt.
 

Min syster är dessutom ganska hundrädd, men hon är varken rädd för Amy eller Dia. Så det är bra erfarenheter från båda hållen :)
 
Vi hade en kul kväll, busade, tränade och lekte mycket med hundarna, som verkade ha kul.
 
 
Här är en bild från instagram då Dia gosar med Sara:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0