Planer för Wynee

Jag har en hel del planer för mig och Wynee och det ska bli kul att komma igång. Bland annat skulle jag vilja prova att ställa ut henne. Ska kolla upp om hon kan få dispens eftersom hon är kuperad i USA. Hon är ju helt klart fin att titta på :)
 
Förutom utställning är det främst agility jag kommer att rikta in mig på, men det kommer att krävas lite jobb innan dess. Hon har inte fått så mycket träning i att vara bland andra hundar utan att engagera sig i dem, så det är något vi får jobba på inledningsvis. Jag ska nu till hösten anmäla mig till både hundmöteskurs samt vardagslydnad hade jag tänkt, för att komma igång. Jag känner ju henne inte så bra än och vet inte hur hon reagerar i olika situationer. Jag skulle även vilja gå kurs i spår. Tror hon kan vara riktigt bra på det. 
 
Det är det jag har tänkt börja med, så får man se efterhand hur långt man kommer :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0