Kyliga morgnar

Nu börjar det verkligen bli kallare på morgnarna. Har vantar och mössa när jag tar morgonpromenaden med hundarna. Men jag gillar det. Det är mysigt att komma in efter den första promenaden och duka fram frukost och tända ljus. Det är väldigt lugnt här på morgnarna. Hundarna brukar fortsätta att sova efter morgonpromanden. 
 
Mina basilikor som jag har i köksfönstret har det lite jobbigt nu med kylan, och inte så mycket sol. Jag gör mitt bästa för att ta hand om dem. Däremot chilifrukterna som jag har fått av Sara verkar må bra, och på den en som heter Pepper Razzamatazz börjar det komma chilifrukter. Jättekul! Min andra chilifrukt heter Bhut Jolokia, men den har inte fått några frukter än. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0