Öl, chips och vektorisering

Fredagkväll igen. Tycker att den ena veckan bara går fortare än den andra! Men det är ju alltid trevligt med helg, och den här kvällen slösar jag på öl (folköl :p) chips och vektorisering. Jag och min syster brukar teckna och trycka upp vissa motiv på plagg som vi sedan säljer. Det är verkligen jättekul, både att få utlopp för sin kreativitet, men även att göra någonting konkret av den. Många av våra motiv på plagg är hundar. Det är egentligen inte för att jag är en hundnörd, utan det verkar bara ha blivit så. Det är kul att teckna hundar helt enkelt, och man kan göra mycket skoj av det. 
 
Det är guld att ha hundar som är experter på att slappa. Inomhus i alla fall. Till och med adhd-hunden Wynee är en riktig slappis inomhus. Ja, till dess att någon reser sig förstås, då är hon genast framme och vevar med sin rumpa. När jag satt här vid datorn och åt chips så råkade ett chips slinka ur min hand och ramla ner på golvet. Inom loppet av en bråkdel hörde jag hur Wynee var framme och sedan blev det en massa knaprande under stolen. Så hon är ju verkligen närvarande även om hon slappar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

En hund till, härligt med en fungerande flock;-)
Tyvärr kan jag bara göra streckgubbar, fin vovve
Ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0