Utställning i Österbybruk

Imorgon är det dags för Uppsala Läns Kennelklubbs årliga utställning i Österbybruk. Jag har faktiskt aldrig varit där tidigare, men det ska bli väldigt kul! Först hade vi tänkt att ta med Amy och Dia, men sedan visade det sig att sambon inte kan följa med, och då bestämde jag mig för att låta hundarna vara hemma eftersom jag inte riktigt vet hur Dia kommer att hantera allt folk. Jag har ju en massa saker jag planerat att se, och jag blev rädd för att det skulle sluta med att jag får stå vid utkanten med Dia för att hon får panik av allt folk, och sedan få åka hem utan att ha sett någonting. Väldigt tråkigt, men vi planerar att försöka ta med henne till nästa utställning. Det är i alla fall två ceskoslovenský vlciak som är anmälda till utställningen, så de ska jag titta på! 
 
Bild från google från tidigare år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0