Längtan...

Vi arbetar vidare... Nu håller vi på att göra i ordning det som ska bli sovrummet. När vi är klara med det så kan vi börja flytta in i storhuset, vilket jag verkligen längtar till. Det börjar bli trångt här i lillstugan :p Ikväll har vi tapetserat. 
 
Gör mitt bästa för att finnas för hundarna. Vi har tagit en mysig promenad inne i Uppsala idag, tränade Dia lite. Sedan har vi ju träffat Sara och Elin. Lek i rastgården, och sedan blev det en prommis här vid gården. Emellan jobben i huset tränar jag lite med dem inne i huset, där det finns lite mer plats. Vi är också ofta ute på tomten och leker och busar. Det är nog det bästa av allt med den här gården, att ha så mycket ytor att vistas på. Hundarna verkligen älskar att vara ute och busa. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar verkligen Dias uttryck och hennes ögon. Och hennes mun & nosparti är så himla gulligt!

Dia är på vissa bilder läskigt lik Skrot tycker jag, även hon väldigt vacker!

2014-03-11 @ 22:31:26
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Anna

Amy menade jag ju såklart, hon är lik Skrotan ;)

Svar: jag förstod nästan det :p jo de är verkligen lika! :)
Amy och Dia

2014-03-11 @ 22:32:33
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0