Idag är den stora dagen!

Sitter här med en kopp te och tänker att det ska bli mycket intressant att höra vad säljarna säger angående att de inte har städat eller röjt undan skrot på gården. Vi ska ju få nycklarna idag!  Sambon ringde mäklaren igår och han blev chockad över att jobbet inte var gjort. Han skulle ringa till säljarna nu på morgonen och fråga hur de har tänkt. Klockan 11 ska vi ju träffas för att få tillträde. Finns så jäkla konstiga människor!  Ska vi också lämna all vår skit här när vi flyttar? Så gör man ju bara inte...
 
Hehe, rätt upprörda både jag och sambon. Men hoppas att det löser sig på ett smidigt sätt. Det är ju ett dödsbo så den rimligaste förklaringen är väl att säljarna inte bryr sig alls om gården och har anlitat en jurist som håller i det, och så har det blivit något missförstånd om det här med flyttstädningen. Så vill jag tänka i alla fall. 
 
Nu snöar det ute i alla fall!! Vi var nyss ute på en promenad jag och hundarna och det var ett riktigt yrväder. Idag ska jag försöka städa och packa så mycket som möjligt. Det har nämligen ringt ett par som är intresserade av vårt hus så vi ska ordna visning på måndag. Och det skulle vara så himla skönt att bara få sälja det här! Så vi håller tummarna. :)
 
Hundarna ville inte gå så långt nu i snöyran, så nu är det lite morgonmys och morgonbus!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette Simonsson

Älskar din blogg, de har ja sagt tidigare =) Men ett litet önskemål är mer bilder från dina promenader osv =) Även om det är du som tar dom när du är själv ute, hehe =)

Lycka till idag !!

Svar: tackar! jag ska tänka på det, brukar ju fota ganska ofta när vi är ute :)
Amy och Dia

2014-01-10 @ 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0