Julshopping

Nu börjas det, all julshopping. Jag och Elin bestämde igår att vi skulle ses på gränby centrum idag för att låta hundarna leka i rastgården och sedan gå och shoppa julklappar. Och så blev det. Jag kan säga att det var grymt lerigt i rastgården, så vi var bara där en liten stund, och sedan gick vi en promenad i parken istället. 
 
Lunch i vanlig ordning, på barista igen, och sedan var det bara att knata runt i alla affärer. Men jag hade skrivit en lista innan, så det var skönt att veta vad jag skulle handla i alla fall. 
 
Det roligaste är i alla fall rastgården, och att sitta och äta lunch och prata. Sen har man det där jobbiga kvar. Men nu är mycket inhandlat i alla fall!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0