Äntligen helg!

Fredag idag och äntligen helg. Idag ska jag iväg och köpa julklapp till kära sambon. Det är ju nästan det svåraste! Killar är svåra och särskilt sambon då man vill att det ska vara personligt. Men jag har lite idéer. 
 
Innan jag åker in till stan tänkte jag ta en träningsrunda med hundarna, träna inkallning och hundmöten. Blir nog i Knivsta med spårlina för Dias del. 
 
Vid niotiden börjar hundarna vakna till liv och undra om det inte är dags att hitta på någonting. De är ju uppe redan vid 6 och vi tar en kissrunda, men sedan brukar de lägga sig och sova vidare. Dia brukar vakna till först och stå och titta ut genom fönstret, eller så ligger hon en stund och tittar på mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0