Promenad i regnet

Vilket hemskt väder det har varit idag! Regnat oavbrutet. Jag spenderade en liten stund på stan med Sara, och vi gick en sväng med hundarna för att träna Dia. När jag kom hem kände jag konstigt nog för att ta en sväng här vid oss också, trots regnet. Det var skönt ändå, nu när vi har kommit in och jag har gjort mig en kopp te. 
 
Det går verkligen fram och tillbaka när det gäller Dia. Ena dagen är hon inte alls så stressad, och nästa dag är hon jättenervig. Ibland lyssnar hon jättebra och andra gånger är det som om man inte finns. Vissa dagar är hon väldigt lugn och sover så fort vi kommer in. Andra dagar är hon hyper och springer runt som en tok. Men det är väl mycket åldern. Man har inte tråkigt i alla fall med henne :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0