Små egenheter...

Fy, jag är fortfarande riktigt trött. Kanske inte är helt frisk... Dia har haft en aktiv morgon, men nu sover hon. Amy har sovit i princip hela morgonen. Så länge bjuder jag på lite typiska egenheter hos mina söta.
 
Amy:

Kan helt plötsligt klämma sig igenom och ställa sig mellan benen på folk när hon vill ha uppmärksamhet. 
- Brukar gå runt och "grymta" 
- Snarkar ibland
- Gillar att ligga och mysa med mig på mornarna
- Är väldigt lugn inomhus men blir väldigt ivrig när vi kommer ut
- Älskar allt och alla
- Ofta ber hon om lov innan hon hoppar upp i soffan utan att vi har lärt henne det
- Kan vara hur lydig som helst ute om hon hoppas på godis, men kan lika snabbt bli totalt döv och strunta i allt man säger. Är dock väldigt lydig inomhus och gör alltid som man säger
- Finner sig i det mesta, ex kloklippning och tandborstning
- Blir väldigt lätt omtyckt av andra
 
 
Dia:
 
- Ska hoppa ner i varenda vattendrag hon ser
- Vill inte gå och lägga sig på kvällen om hon inte blir "nattad" av husse
- Är ett yrväder när hon är lös i skogen och kastar sig över stock och sten
- Kan sätta och lägga sig PÅ Amy ibland
- Sparkar med ena benet när man kliar henne på bröstkorgen
- Älskar att busa
- Sticker ALDRIG när hon är lös utan följer oss i vått och torrt
- Tycker inte om när vi klipper klor eller borstar tänderna, men det blir bättre och bättre
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0