Äntligen sol!

Idag har den efterlängtade solen tittar fram, så jag tog med kameran ut på vår promenad. Underbart väder, har verkligen saknat solen. Vi tränade lite under promenaden, både Amy och Dia fick hoppa upp på lite stenar. Känns som om de börjar förstå vad det går ut på och de tycker att det är väldigt roligt. 
 
Hade tänkt försöka hinna med lite dragträning med Dia senare. Men måste även hinna med att lasta av trailern.. Mindre kul... Men det känns jättekul att vi snart har flyttat alla våra saker hit till gården.
 
 

Kommentarer
Postat av: j.

Men gu, de ser ju ut som att ni har sommar!

2014-02-18 @ 00:56:14
URL: http://spetsliv.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hej! Vilken fin blogg du har! Väldigt fina bilder och härlig text!

Jag har precis startat ett företag i Sollefteå, här jobbar jag med hund med allt från valp till Problemhund.
Skulle du vilja vara så underbar och länka min hemsida på din blogg och i gengäld så får du extra tips på vad du vill veta inom hund, då är det bara för dig att maila mig vad du undrar över så skickar jag alla tips och tricks jag kommer på!

Varma hälsningar Sanna på Vildtassens Hundträning!

2014-02-18 @ 14:00:50
URL: http://www.vildtassens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0