Snön kom och försvann

Idag vaknade jag till snöfall. Inget vidare! Det har snöat till fram på eftermiddagen. Jag och Sara har varit på Ikea en sväng där jag har inhandlat badrumsskåp. Efter det tog vi en promenad inne i stan med hundarna i snöregnblasket. Svinkallt var det faktiskt! Amy verkade för en gångs skull vilja tillbaka till bilen. Men det var bra att få träna Dia lite. Måste komma igång med det igen, för om man inte tränar henne blir det värre igen. 
 
Men när jag var på väg hem upphörde snöandet och nu är det bar mark igen! Vi har varit ute lite på gården när vi kom hem och nu tar vi det lugnt hemma.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Åh vad jobbigt med snö, men bra att det försvann! Aprilväder kan vara lurigt..
Vilka fina bilder :)

Svar: ja, försvann lika fort som det kom! :p tack!
Amy och Dia

2014-04-09 @ 19:24:36
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0