Slappar kväll och kreativitet

Efter att ha tränat en del med hundarna, lite vardagslydnad med Dia, och lite tricks med Amy, så har de hittat till vår säng där de ligger och slappar. Själv har jag hittat till min kreativa hörna. Här sitter jag och dricker te, läser, skriver på datorn och tecknar, allt lite om vartannat. Älskar såna här kvällar!
 
Har tänkt på att jag har så lugna hundar. Båda två faktiskt. Visst kan de vara livliga och busa emellanåt, men efter träning eller promenader är de väldigt bra på att ta det lugnt. Nästan lite för bra. Ibland upplever jag att det är jag som är sugen på att träna mer, men att de ligger och sover :p Fast det är ju ofta skönt med lugna hundar, till exempel som en kväll som denna, då man vill ägna sig åt lite kreativitet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Dina hundar är sjukt fina=) Mysigt att följa din blogg, många fina bilder att titta på;)

Svar: tack, vad kul att höra! :)
Amy och Dia

2014-04-12 @ 08:59:16
Postat av: Nathalie G

Men så söta :3 Riktigt läcker teckning!

2014-04-26 @ 16:28:52
URL: http://nathalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0