Miljöträning och lite spår

Igår var det fullt upp hela dagen. Jag och Sara tog en sväng inne i Uppsala med hundarna för att träna Dia. Det gick väl hyfsat, men det märks att det var ett tag sedan. Vi gick ner till ån där det inte är så mycket folk och satt där på en bänk så att hon fick möjlighet att ta in alla intryck. 
 
När vi kom hem körde jag lite spår med Amy och Dia. Amy är duktig, men Dia är lite svår eftersom hon inte är så förtjust i godis. Men har köpt en skinka som hon tycker rätt mycket om, så försöker få henne lite mer intresserad. 
 
När vi kom hem och hundarna sov passade jag på att fortsätta måla här hemma. Det är kul när man känner att det går framåt.
 
En annan sak också, tycker verkligen att min mobilkamera är crap! Har en sony xperia SP... Ska aldrig mer köpa sony. Den mobilen har inte gjort annat än att krångla sedan jag skaffade den. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0