Börjar jag ana ett litet godissug?

Kanske, förhoppningsvis, börjar Dias godissug återkomma. Jag var ute idag på vår dagliga långpromenad och hade fickorna fulla med godis för att träna följsamhet. Och Dia var faktiskt intresserad av godiset. Jag ska ju tillägga att jag idag hade extra gott godis, -lite köttbitar. Men det har inte spelat någon roll tidigare. Jag har kunnat vifta med en oxfilé framför nosen på henne och hon har inte brytt sig. Men idag kom hon springande när jag tränade Amy. Jättekul! Så jag kunde passa på att träna lite inkallning, och till och med att gå fot! Det är stora framsteg när det gäller Dia. 
 
Amy gick väldigt fint i kopplet också, misstänker att det var köttbitarnas förtjänst. Kanske får köra på extra gott godis ett tag för att väcka intresse, framför allt hos Dia. Känns som om det går framåt nu igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0