Vilken dag!

Idag har vi verkligen hunnit med mycket! I morse åkte jag och hundarna till Knivsta och gick lite i samhället där för att träna Dia lite. Sedan bar det av in till Uppsala. Jag hade lite ärenden att uträtta. Bland annat var vi inne på brukshundcenter där jag köpte ett nytt koppel till Dia. Det fick bli ett stretchkoppel på grund av att jag får ont i armarna när hon får busryck på promenaderna, samt att det blir skönare för henne när det inte blir tvärstopp. Jättenöjd med kopplet!
 
 
Efter det var det tänkt att vi skulle tillbaka till knivsta för att gå i eljusspåret med det nya kopplet, men istället hamnade vi vid sidan om E4:an då bensinen i bilen tog slut på grund av att bensinmätaren visade fel! Så vi fick sitta där och vänta tills sambons pappa kom med en dunk bensin. Lagom kul! 
 
 
Fast hundarna hade nog roligare än jag, de gick runt och luktade, grävde i marken, och busade lite. Eller så satt de och tittade på trafiken. Vi satt säkert där tre kvart innan räddningen kom. Då åkte vi och hämtade upp sambon, och sedan åkte vi hem! Får ta den där promenaden senare :p
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0