Helgen

Har inte hunnit blogga så mycket i helgen. Vi har varit i husvagnen och haft det bra. Skönt att komma iväg ibland och ta det lugnt. När vi är i husvagnen brukar vi ägna oss åt att åka runt på loppisar, gå promenader med hundarna, grilla och lyssna på musik. Just nu kan jag inte följa med upp i luften med sambon på grund av Dia, men ska träna henne att vara ensam i husvagnen en liten stund så att jag i alla fall kan åka med korta svängar.
 
 
 
Har gått många härliga promenader med hundarna. Dia gick först i spårlina och sedan lös, och det gick jättebra. Hon höll vid ett tillfälle på att springa in på en tomt, men lyssnade på när vi sa nej, så det var skönt att se. Vi gick längsmed vattnet och Dia älskar ju att bada. Så vi gick ner till kanten så att hon kunde hoppa i. Jag hade med mig systemkameran, men självklart tog batteriet slut innan jag hann börja fota, så det fick bli bilder från min iphone. Inte riktigt samma sak...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0