Stockholmsbesök och längtan till skogen

Har kommit tillbaka från stockholm med syrran. Vi har haft en jättetrevlig dag. På Kreatima köpte vi var sin wellplastväska att förvara alla teckningar i, jättepraktiskt! Nu ligger alla osorterade i en byrålåda. Inte lika praktiskt. 
 
 
 
Sambon hämtade upp mig på stationen i Knivsta, där möttes jag av två väldigt glada hundar. Det är inte ofta vi är ifrån varandra, jag och hundarna, hehe.
 
Sambon berättade att de hade tagit en långpromenad i lunsenskogen och jag kände att jag blev avundsjuk. Jag som precis haft en jättehärlig dag med syster. Knäpphuvud... Men det var längesedan jag verkligen var länge i skogen och då saknar jag det. Herregud, jag har verkligen förändrats. Förut älskade jag att vara i stan. Det gör jag nu med, men den här saknade efter skogen och naturen överraskar mig lite. Det har verkligen kommit i och med att man har två hundar som kräver det. Och jag älskar det...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0