Parkpromenad och julklappshysteri

Nu är jag hemma efter att ha tillbringat några timmar inne i stan. Jag och Sara började med en parkpromenad med hundarna, innan vi kastade oss in i julshoppingshysterin. Tänk att det är så många ändå som går och hysterishoppar sista dagen innan julafton. Jag ska ju inte säga någonting för jag är ju likadan. Men jag var inte ensam om att ha dålig planering. :) Men det gick bra, vi hittade våra presenter tillslut. Nu är det bara att ta det lugnt, slå in julklappar och hitta på något kul med hundarna. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Här är det lugnt inför jul;-)
Dom är fina dina tjejer,
Ska bli kul med valp igen man är lite ringrostig det är ju 9 år sedan.
Vinyl ja har alla mina kvar, måste byta spelare såg jag men som tur är finns dom att köpa fortfarande
Ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0