Mina tankar går till...

...min mosters man som insjuknat snabbt i cancer, och till min moster och mina kusiner. Allt det här får mig att inse hur förgängligt allting är, och att allting bara ska ta slut en dag. Jag tänker mig in i situationen om min mamma eller pappa skulle bli sjuk. Man måste helt enkelt vara så himla glad så länge alla man älskar är friska och mår bra. 
 
De kan inte göra någonting för min morbror, det är bara att vänta. God jul... Min mamma är där uppe hos dem nu. 
 
Jag sitter och försöker koncentrera mig på att skriva på boken. Har min lilla anteckningsbok till hands. I den både skriver och tecknar jag, allting som kommer upp i huvudet. Ibland behöver man helt enkelt fly in i fantasins värld.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Usch så hemskt.. vilken fruktansvärd sjukdom. Alla tankar till familjen..

2013-12-13 @ 14:00:17
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0