Med mössa inomhus...

Att bo i hus är inte alltid bekvämt. När jag vaknar är det ibland så kallt att jag går runt med mössa inomhus. Men det gör egentligen inte så mycket, blir ju varmt och skönt. En kopp te gör också susen. Ibland kan det nästan vara mysigt att det är kallt och man sitter där med mössa och kofta och en kopp te. Eller så kanske det är jag som är knäpp?
 
Sitter här och funderar över varför man bloggar egentligen. Man får nog olika svar beroende på vem man frågar, så jag funderade över varför jag själv gör det. Tror det handlar om intresset för att skriva. Jag älskar att skriva och formulera känslor och tankar i ord. Som jag nämnt tidigare skriver ju jag och min syster böcker också, och har gjort det sedan vi var barn. Jag är också en person som skrivit dagbok i hela mitt liv.
 
Att blogga är egentligen som att skriva dagbok för mig. Och det roligaste är kombinationen av text och bilder. Sen är det ju en bonus om folk läser bloggen och kommer med kommentarer. Då skriver man ju inte enbart för sig själv. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0